"Conquer your bad habits or they will conquer you."

Vissa människor vill man krama, vissa vill man högga halsen av!
Tror det är så vi starat alla krig eller???!!!

Ska jag berätta om min dag eller om nåt annat värdelöst, kan berätta en sak pappa gjorde på maxi.

Vi hade handlat, jag pratade i telefon, när  pappa skulle betala.
När han står där och är färdig och har betalat, kommer jag på att han glömde toapapper.
Av någon konstig (men bra) anledning börjar han leta i fickorna. Det han hittar är en loka i ena fickan och en i andra. Medans han tar upp andra upptäcker han att det står en polis bakom honom i kön.


Det gick bra iallafall han ställde flaskorna på sidan, fick inte åka i fängelse, och toa pappret fick han oxå köpt även loka flaskorna. Men kan ju bara säga att jag blev gansla chockad när han tog upp en flaska och sen en till haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0