Iron Fucking maiden 1/7-11

Ja, det var ett jävla bra tag sedan jag skrev på denna jävla bloggen. Men jag lever om någon trodde jag inte gjorde det.
Bor man i Göteborg så gör man, helt jävla underbart. I fredags var det dags för den efter efterlängtade Maiden konserten!
Jag var ju inte det största fanet innan konserten men nu är jag helt besatt, så jävla bra!
Jag och Daniela kom till ett varmt Ullevi lite efter 12  på dagen, vi satte oss ner tagga järnet, drack öl, gick på toa, skratta, tog bilder, drack, tagga, tagga, njöt av solen och tagga ännu mer!
Sen kom vi in på Ullevi (kl.17.00) och den arenan är verkligen mäktig!
Graveyard och sabaton var förband dock va Graveyard som ett sömn piller fast fick en trumpinne i huvudet. Sabaton då aa jo visst var dom bra även lyckliga som faen!
21.00 Ullevi skaka, det blev trångare längst fram, jag såg inte ett piss, helt plötsligt kommer Iron Fucking maiden ut på scen, jävlar va underbart det var! Bästa konserten hitils i mitt liv utan tvekan.
Svetten rann, har aldrigvar så törstig i hela mitt liv men jävlar va jag va lycklig!
Ungefär sådär lite väldigt väldans underbart!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Blev typ tårögt och fick gåshud när jag läste texten. Faaaaaaan vad bra dom var!!!!!!!

2011-07-05 @ 12:36:56
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0