"By failing to prepare, you are preparing to fail."

Idag bär det av till Norge....... igen antar jag haha. Tänkte faktiskt att jag skulle dra upp med faster + kusiner och farmor och farfar, men så fick jag ännu en anledning nämligen en arbets intevju i oslo på fredag.
Lite lustigt för hon ringde mig när jag var på Liseberg med mina kusiner. Jag hade precis satt med i farfars bilar med august och oda så ringer hon, så himla typiskt. Men blev otroligt glad och chockad över att hon ringde, så jag hörde inte ens hälften vad hon sa. (Y)
Det är ett cafe som  ligger lite utanför Oslo, men sökte på det och det fanns två så har lite problem. Tänkt att jag skulle ringa och fråga vilket av det var har ju ingen lust att åka fel. ;)
Ska lägga en blomma utanför bomb området också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0