"He who hesitates is a damned fool."

Tänk att det nästan är bara 2 månader tills jag tar studenten! Det är ju helt otorligt läskigt men kuuul!
Dessutom är det bara ett pass kvar på Stena fyfan vad jag kommer sakna den båten människorna, miljön, ledigheten men framförallt kockarna asså shit världens underbaraste kockar. =(
Ser inte framemot att gå tillbaks till skolan och börja plugga alla ämnerna man ligger efter i (vilket är en del:S).
Annars har jag börjat söka massa jobb i Oslo vilket känns jävligt bra med tanke på att vi tänkte flytta i sommar.
Idag ska jag och Emma på Relasefest på henriksberg med pappa och betten men ska blir jävligt kul faktiskt! =)
Dessutom är katten hemma yaaay (han va borta i två dagar typ saknade han haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0