R.I.P. Ronnie James Dio

"Knowledge speaks, but wisdom listens." - Jimi Hendrix
Fastnade lite för det citatet faktiskt.
Idag är det ett år sedan Ronnie james dio dog.
Men det är faktiskt inte han jag hör i mina högtalare nä, det är faktiskt Paradise Oskar.
Vet att ni kanske känner igen namnet från Eurovision och det gör jag med, faktum är att jag satt och kolla på det med Emma i lördags.
Saken med denna Paradise oskar är att det är den mysigaste musiken jag hört sedan jag lyssnade på John myer. Verkligen en talangfull kille, blev lite små kär i killen när han stod på scenen med endast en gitarr och sjung denna underbara låten.
Helt jävla underbar, lite smått småkär blir man ju ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELAS METAL

Hahahahahaha, wtf is this for song?



Rip Dio :(

2011-05-16 @ 16:48:56
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0