.........................

Jag insåg en sak idag när jag kom till jobbet. Trivs väldigt väldigt bra på jobbet nämligen.
Iallafall insåg jag att jag trivs väldigt bra men vet att jag måste hem för massa anledningar men kom på en väldigt viktig sak just det att jag mår jävligt bra när jag jobbar i Norge men har aldrig mått så dåligt när jag är hemma i Sverige och det skrämmer mig faktiskt. Vet liksom inte hur jag ska göra vad jag ska göra och är stressad hela tiden, är helt enkelt inte mig själv. När jag däremot kommer till Norge igen blir det att jag slappnar av och inte är stressad. Kan bero på att jag har börjat räkna ner timmar och tänka mer och tror jag ska missa bussen hela tiden.
Dessutom har jag alltid ångest varje gång jag åker hem för att jag tror att jag alltid sviker folk och att alla hatar mig, stämmer säkert men ändå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0