I find you!

Har ni någonsin haft den känslan att bli kär i första ögonkastet?
Det är inte ofta, men fick det här om dagen, då jag gick förbi Match och titta in en snabbis och fick se den underbaraste finaste snyggaste.... Jackan.
Den bara sa till mig kom hit och köp mig så. jag gick in och titta på den i nån minut innan jag gick vidare (det var på min 30 min pause). Iallafall gick jag förbi i dag för att kolla va den kosta och gissa vad!?
Den kosta 5000 nok (Y) Meeeen Helenas kompis ha 50% rabatt på den så jag får ju bara tacka och buga och offra mina pengar för jag ska då verkligen ha den, fast tror jag ska prova den först och se om det inte bara var en ögonförälskelse.
Här är den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0