Sömnlös vecka, men underbar!

Haha vilka veckor helt tokiga. Böeja med förra torsdagen 22 mars. Då fick jag ett samtal om jag kunde jobba från 16-02 på nya post hotellet, självklart gjorde jag det och seddn sov hos emma. Fast vi sov inte vi satt uppehtill hslv sex och vakna 09.00. Hrm till madde dagen efter titta på film hela natten, hemma vid 5 tiden vakna kl 11. Ut till trädgårn, följa med en norrman till hans hotell, inte sova något, börja jobb kl 11.00. Efter den helgen vart jag väldigt över trött och inte nog med det utan började halv 7 varje morgon hela veckan.
När jag äntligen åkte hem i fredags och tänkte sova nån timma innan jag skulle iväg igen, sitter norrmannen jag va med veckan innan i min soffa hemmas hos mamma. Har nog aldrig blivit så glad eller chockad i hela mitt liv. Så där gick min sömn åt stöket haha. Men jag har haft det otroligt bra. Imorgon skall ja till norge med farmor så det blir kul. :) natti natti!


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahahh, galet xD

2012-04-03 @ 09:42:39
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0