I have a feeling!!

Okej jag har en känsla en känsla som många har känt, jag hoppas på alla.
När man ser framemot kanske en resa, helgen nåt som är kul. Jag har den känslan, har haft den länge men kan inte klura ut vad känslan passar in.
Ska till Egypten om två veckor men är säker på att det inte är det. Detta är något som kommer förändra mitt liv, fast vem sa att det var en bra känsla kanske kommer dö eller nåt vem vet. Det jag vet är att det kommer förändra mitt liv kanske bra kanske dåligt och det är inte långt kvar.
Jag vet att jag är psykisk störd eller nåt men har haft den länge va tvungen att få det ur mig. Kan ju inte må riktigt bra iallafall haha!!👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0