MAJ!!!

Herregud vad tiden går, redan maj helt sjukt ju! Va ett tag sedan jag skrev nu antar att mitt behov till att skriva inte är så stort längre. Norrmanen jag skrev om förra gången heter Simen och vi har träffats några gånger fler så antar att det går framåt där.
Igår serverade jag på en bankett som enligt cheferna va Europas största. Denna hade dom på Scandinavium så du kan ju tänka dig själv att det va ganska stort. Det va lite show och sådant spännande. Idag är jag lite lagom seg om man säger så, känner mig bakfull fast jag inte drack igår, dessutom har jag ont i armarna. Känns som det blir ganska lungt idag. Sån är det med det, ska försöka skriva mer här även om det inte är någon som läser. Men alltid kul för en själv och titta tillbaka på. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0