fort fort fort skynda!!

Haha oj va tiden går fort. På söndag är det ett årsedan som jag tog studenten och förra torsdagen var det ett årsedan vi hade bal. Kan inte tänka mig att året har gått så fort, vad har jag gjort egentligen. Okej ganska mycket bodde i Oslo i 5 månader, var i filippinerna, egypten, norge m.m. Men ändå känns det som tiden bara flugit förbi minns förtfarande som om det var igår när vi sprang ut ur skolan och jag börja stor böla.
Herregud som sagt tiden bara flyger förbi utan att man knappt märker det!
Tror själv när jag spreng ut där att det absolut inte skulle gå såhär fort eller att jag skulle hinna med så mycket som jag gjort, för har eller mindre haft 3 jobb under hela året haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0