Back to school!!!

Skola idag!
 Har faktiskt längtat lite till skolan måste jag erkänna, nu när skolan började känder det bra. Ja det hände inte så mycket i skolan idag, vi hade ingen engelska så slutade ganska tidigt, eller så här var det efter lunchan skulle vi haft engelska och sedan matte, men jag orkade inte vänta så jag skippade den lektionen och åkte till stan istället, jag vet det var fel att göra så men jag hade fått vänta ensam och det är inte kul.
 
Oj!!! det är redan mörkt ute klockan är ändå bara 17.00 snart men ändå, denna terminen har gått så himla snabbt har den inte det?
Just det, jag skulle måla någlana förut, eller håller på än, men jag skulle ta bort allt och det var ju inte allas lyckat. Jag hade bara en bomulls tuss, efter att jag avnät varje sida så var den helt svart och det färgar av sig, så nu har jag lite svart här och var lyckat va?!
Ja men eftersom att det inte är något bra på tv idag eller? så ska jag plugga, har nämligen Hotell prov imorgon och på onsdag har vi tyska läxa och matte prov, på måndag har vi livsmedels kunskap prov och jag vet inte vart min bok är panik!!!

När jag kom hem idag var mamma hemma så jag pratade lite med henne och så sen satte jag på tv och då gick mamma ( alltså inte för att jag satte på tv.) Och Kanal + och Disney channel är borta menmen jag satte på nickelodien en stund, sen satte jag på MTV och gissa vem som kommer i perfekt tid för spotlight i Headliner?! jojag och gissa vilket band det är?! Jo Tokio Hotel!!! När jag såg att det var för Tokio Hotel så sa jag kärleks fullt Tokio hotel, och satte upp beneb i soffa och var almänt glad. Och när jag satt och tittade så gick mamma och hon kommen tera mig med ett: Herregud!! Haha undra på om dom tycker jag är överdriven xD haha jaja ska plugga nu!!


Mitt hår börjar verkligen bli mörkt nu!
Jag funderar faktiskt på att låta det växa så det blir mörkare
men jag vet inte skall jag färga om det eller?? till blond asså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0