Dagen idag!!


Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag missade studiehandledningen igen.
Jag skulle ta en buss som gick 11.00 men den missade jag, så då skulle jag ta den som gick en kvart senare, jag cyklade ner och så bussen fara förbi, jaha och då skulle jag ta en buss som gick en kvar senare igen och den hann jag med. Men när jag kom fram va det försent dom hade redan slutat och jag gick direkt till lunch, då åt jag min frukost, fil och flingor.
Efter lunchen hade vi rast i ca.45 min eller nåt, då gick dom och låna böcker, gick och köpte klubba.
Sen så började vi, vi hade Jerker (han är bra) och inte sura Eva, idag gjorde vi fiskgratäng.
Vi skulle ha börjat kl.13.45 men dom innan va väldigt sega med att städa så vi började ca.45min senare.
Men vi jobbade på och blev lite stressade men alla fick mat och det blev till och med över mat så det va ju lyckat, bättre förmycket än för lite. ;) Aja men på matsedeln idag va det: Creps med champion stuvnig, Fick gratän med kokta morötter och Jordgubbs kräm och mandel skorpor.
men nu är jag dör trött och jag MÅSTE sova god natt!!!



Demostationen igår med polis =P Spännade va?! men vi va ganska långt bak så det va ganska många där.
Vi va till och med i GP så gå in på www.gp.se !!

Här är jag och Emma då =P på åhlens visst ser det mysigt ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0