Musik

Sitter och segar mig fast det borde jag egentligen för jag ska till Wilma, men vad ska man säga det är ju lov och det är morgon (enligt mig oj klockan är 13.07) ockej nu ska jag bara skriva klart sen lovar jag att jag ska sticka till Wilma innan hon får rå damp på mig.

Förut så gjorde jag nåt "test" eller musik panelen på NRJ. Förra gången jag gjorde det va väldigt längesen, det var då dom upprepade gamal musik så det va inte så bra musik då, men nu vart det mycket bättre musik, fast det kanske är jag också etfersom att jag har vart inne i en sån period då det var bar Tokio Hotel,Cinema bizarre och LaFee som gällde och den perioden höll kanske på i mindre än ett år, alltså fatta BARA Tokio Hotel i mindre än ett år alltså bara morgon till natt. Fast senare kom LaFee och sedan Cinema Bizarre det måst vart ganska jobbigt att höra på mig när jag pratade och Tokio hotel. Fast jag måste medge att jag pratar ganska mycket Tokio hotel nu också, eftersom att jag inte lyssnar lika mycket på dom som innan så pratar jag om det som har hänt i omvärlden runt dom då, förstår om folk tröttnar på mig, men vad ska man säga det är jag. Tro et eller ej men jag sitter och lyssnar på Thåström nu inte CB eller TH eller LF. Men nu ska jag göra mig iordning så ha en bra dag så skriver jag nog mer sen ;D


Cinema bizarre =D jag vet dom hur dom ser ut men musiken = love!!!<3


LaFee =D hon är bäst så är det bara!!! =D
haha lite reklam ;D lyssna vetja nu har ju LaFee gjort Engelska låtar också ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

jag bokstavligen lol just nu! Detta inlägget var kul :D

älskar att kolla i arkivet xd

2010-10-24 @ 11:12:14
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0