Skilda!!


Asså shit kom på en sak det låter jätte hemskt men det är lixom så jag känner.
Pappa ringde nyss och ja mamma är hemme nu och pappa kommer imorgon.
Iallafall så skildes ju dom i sommras och det märkte inte jag men anledningen va ju oxå att: bårda bodde hemma och att dom pratar med varandra som vanliga människor dom bråkar lixom inte.
Om jag ska vara ärlig så är det ganska dkönt att dom bor varannan vecka i huset.
För det första så nmär mamma är hemma så är det vissa typ dagar kan man säga (eftersom att jag slutar så sent) som hon inte är hemme så då är man hemma ensam eller så är min två bröder hemma men det beror på.
För det andra så tycker inte jag dom passar så bra ihop om jag ska vara ärlig okej det lät hemskt men ja.
Alltså så är det helt okej för mig att dom bor varannan vecka här i huset ville bara säga det, för när pappa ringde blev jag så himla irreterad på att han ringde när han inte bor här bor han inte här så är det bara, fast han kommer imorgon men iallafall.

Men det var bara det jag ville säga puss och hej!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0