och lite huvudvärk på det

Första dagen i skolan idag efter lovet, måste säga att det vart en ganska slapp dag.
Men annars har jag vart helt tung i hela kroppen och lite huvudvärk på det, som har varat hela dagen nu verkar den vara borta som tur är.
Lånade en bok på biblotetet idag som jag började läsa på väg hem och den är gripande och det är ändå bara början, bokens namn är: " Pojken som kallades det", fasnade faktiskt när jag läste sen för saken var den att jag skulle gå till Emma. Men efter en stund kom jag iväg till Emma, då vi tog en promenad och sedan var det Ugley Betty o.s.v kom hem nu iallafall.
Efter skolan idag åkte jag till stan och gick in på H&M då jag fick köpt ett linne, sandaler, leggings lite småsaker som lär behövas.
Imorgon är det ingen svenska så jag börjar inte fören 10.50 skönt med sovmorgon.
Men ska nog ta och läsa vidare nu så god natt antar jag.


Hihiih la massa gossedjur på Wanda i Norge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0