Norge imorgon

Sitter i en handuk, har duchat för en stund sedan skall snart föna håret sen ska jag titta vad som saknas i min resväska, den är ganska stor nu måste jag säga och då har jag inte fått i platt tången,får se hur det går.
Det har vart fint väder i dag igen, fast på morgonen var det dimma men då va inte jag uppe så det gör inget.

Jag åkte till banken idag innan skolan. Måste nämligen ha ett nytt bankomat kort smart som man är slarvar man ju bort plånboken. Måste verkligen ha dom pengarna är så otroligt shopping sugen, nu på våren är det så mycket fint, men måste ha en ny väska så får se hur det blir.

Imorgon ska jag til Norge efter skolan kommer farmor och farfar och hämtar mig, det ska bli riktigt kul. Jag planerar att vara där hela veckan så jag kommer väl inte hem fören ja vem vet när får se när jag kommer hem. Det är dey jag gillar med när jag åker till norge för jag har aldrig något datum bestämt bara jag är hemma innan skolan börjar.
Oj nu är klockan snart 00.00 så jag får nog skynda på börjar halv nio imorgon så upp tidigt. God Natt och hoppas ni får ett bra lov. ;)


Så ser min resväska ut just nu ganska stor.


Ursäkta för en liten komstig bild men är inte det vår eller?? Det är ett myr bo (oj sa nog lite förmycket där eller?)

Kommentarer
Postat av: Tess ;)

haha är det vid "mitt" berg? xD

var det roligt i norge? :)

2009-04-14 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0