Random day!

Igår var jag med Emma på dagen om dagen var verklien helt random.
Telia "gubben" som Emma fick ett sms av har blivit fler och han ser ut som Justin Timberlake tycker jag men är nog ensam om det verkar det som.

Jag och Emma hade inget att göra igår så vi åkte in till stan med våra höga skor (som inte var en bra ide), Efter att vi gått runt ett tag orkade vi inte gå runt mer och eftersom vi väntade på pappa som skulle köra oss hem, köpte vi varsinn glass och satte oss utanför nisse terminalen.
När vi satt på en av bänkarna kom en man fram (25-30 år) och frågade oss: Så fort en tjej får hans nyckel till hans lägenhet möbelerar dom om, kan ni svara på det? (ungefär så sa han) Och vem kan svar på den frågan?
Sen började han prata lite om ringar och grekiska gudar, det kommer tydligen därifrån, sen gick han. 
Efter kanske 15 min eller nåt kom en annan kille upp (kan man nog säga) och frågade om han fick låna mobil i nån minut och han fick låna min (han gav oss data väskan ifall han fick för sig att springa iväg med mobilen).
Sedan satt han där och snacka med oss, han var 20år och kom från typ stockholm och tycker inte om Sverige så mycket bara för att det inte händer nåt. Medans han satt där och pratade med oss kom Gabriell upp (Emmas kompis) och sedan gick han och hon.  Aja lite konstigt blev det iallafall.

Vid åtta gjorde jag och Emma den Svenska middagen till Gris 2 och gissa vad det blev? ;) Tänkt Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0