Skratt retande!!

Vi var på Rix fm festivalen idag (jag och Tess) det var kul eftersom E.M.D spelade var det mycket konstigt folk där (kan inte säga fjortisar för det stämmer inte riktigt). Eftersom festivalen var på grönsaks torget skulle folk såklart ställa sig på bänkarna och inte alls ha respekt för dom bakom som inte såg något.
Det var en jätte jätte ful tjej och en jäte jätte ful kille som stog på en bänk framför oss mn vi sa till dom och såklart blev dom sura, men gissa hur länge dom stått där??!! Hahah skratt retande 4 timmar och då går dom till en bänk i mitten och tror dom kommer kunna stå där när allt börjar. Haha vissa fattar visst inte att folk står bakom, avskyr verkligen folk som inte har respekt för andra (som om jag har det xD) på konserter.

Läste en sak om en snygg hård rockare eller nåt iallafall är dom sjukt snygga alltstå riktiga med långt hår och bla bla bla ni vet vad jag menar.
Men det jag vill komma till är, när vi stog i kön till langos stället i Torsdags var det en kille brevis kön som hade så jävla cool stil så det finns inte, han hade röd rutiga byxor (irland tänk irland eller dom kjolarna), hängslen, lite halvt bögog t shirt, skinn jacka och det bästa hatten shit älskar sån hatt Thåström hade en i ett klipp ska leta upp men det är en sån militär hatt aja shit samma, det ända såm fattades var kängor han hade nämligen vanliga gummi skor men shit det kallar jag stil, kunde verkligen inte sluta stirra.


"Imperiet ska segra tralalaLA!", C.C cowboys
Älskar den låten och denna förbannat snygga hatten asså finns inget snyggare än killa med 70-tals punk stil.
Aja det var en sådan hatt han hade aah shit va snygg stil han hade!!
Vet inte hur han såg ut men stilen I'm in love!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0