Vart tog säffle buss vägen??

Europe var sjukt bra igår, hela avenyn var full typ och et stog i tidningen att det var ca. 50 000 pers. där alltså det var 9000 mer på madonna. Dock kostade det inte alls men det är väldigt coolt.

Idag har inte jag gjort nåt förutom att titta på tv alltså en väldigt seg dag.
Min lilla Gris 2 åkte till USA i morse, hon kommer verkligen blir saknad!! Men det är bara tio månader kvar sedan så, nä tiden går fort.
Jag har inte fått tag på Helena än så jag får väl ringa imorgon(idag) och säga att vi kommer till norge imorgon (måndag).
Om det inte är så att dom är i moss så man får väl räkna med att det kanske inte blir någon Norge resa, men det hade inte vart kul, får hoppas på det bästa.

Tittade lite priser och tider till Oslo och såklart är det dyrare att åka tåg det kostar 299kr med nsb och 168 kr och åka buss med sewbus. Men tänkte på det att dom vill ju att folk ska ta tåget.
Men en fråga som jag undrar på väldigt mycket vart tog blääiga säffle buss vägen??
Bryr mig inte en vill inte åka med samma företag avskyr dom, det var dom som såg till att min väska försvann så mina ihopp jobbade pengar gick upp i rök för ingeting, det var dom som var otrevliga och förstörde en tripp till Oslo för mig. Usch det har gått ett år men sörger den där väskan asså.
Det är ett företag som heter bus4you som värkar bra vet inte om dom tagit över säffle men det står inget om det, sä skoja bara säffle heter nu mera gobybus eller nåt ett tips åka aldrig med dom!

 I'm really gonna miss you!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0