Riktigt irreterande

Sitter i skolan och har datakunskap och jag har inte en jävla aning om hur man gör hoppas bara att jag löser det men det tror jag.

Kom på en sak som är riktigt jävla irreterande, det är när saker händer i sista sekund, alltså oväntade saker. Kan ta ett exempel i onsdags skulle jag till bussen och som vanligt hade jag lite små stressad, när jag ska ta cykeln kommer jag på att daiel har min nyckel så jag går upp och frågar efter min cykelnyckel. När jag kommer upp och har frågat han, säger han att nyckeln är bruten och titter i låset och saken var den att jag hade ingen extra nyckel, men det ordna sig och jag fick låna låset till hans moppe (ett vanligt cykel lås). Men sånt gör mig riktigt irreterad han hade liksom haft flera dagar på sig att berätta det för mig men istället väljer han och vänta tills jag frågar efter den. Somsagt ibland undrar jag vad folk har i huvudet för jag tror inte min bror är den ända so gjort det.
Men nu ska jag återgå till min data sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0