Lutchie

Första dagen i skolan igår, det var väl kul jag har kallkök och det är ju kul.
Efter att jag vart i skolan så gick jag till Emmas skolan och väntade lite på henne, sen när hon kom tog vi bussen till stan där vi mötte Jackie efter en stund. Vi skulle se Yes man på bio, och ja den var sjukt bra asså. Efter bion åkte vi till maxi där vi köpte en energi drcka, sedan åkte vi hem till Emma där vi såg Eragon och Madagaskar 2, och dom var också bra. Alltså en film fredag kan man säga.

Idag her jag inte gjort något och jag vill inte göra något heller. Jag bakade en Skink och ost paj blev så otroligt sugen på det, och innan det var jag på maxi med mamma och pappa. Köpte Litchie (frukt) den är så otroligt god. Om du ser på Ugley betty så hade dom en model där som gillade sånna, om ni inter kommer på vilket avsnitt så var de det avsnittet Linsey Lohan hoppade av serien. Iallafall så är dom super goda och smaka godis även om dom kanske inte ser så goda ut. Men nu har jag skrivit väldigt mycket så jag får väl ta och sluta nu ha det bra!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0