Här kommer trubbel!

Nu har jag ätit kykling, potatis och majskolv och tatziki det var gott alt var grittad aa eller kyklingen och majsen.
Nu hade vi tänkt och se på Alvin och gänget som jag och mamma köpte idag med SATS filmen som jag också sett idag sen köpte vi å kan inte komma på vad den heter men den är jätte bra iallafall.

Jimmy spelade tyvärr sin sista match i partille cup idag men det var bra jobbat. Det slutade med 11-5 till taiwan och dom är som sagt från en handbolls skola och var sjukt bra, det hade som tur regnat i natt så det var halt annars hade dom vunnit med mer poäng. Hahah dom kommentera Jimmys arm, dom stog på andra sidan plan och pekade på Jimmy och sina armar, alltså att han hade en arm haha det var riktigt kul. 
Men det fick dom för Jimmy gjorde det andra målet och var riktigt bra i försvaret. Kände att det blev väldigt mycket "dom" men hoppas ni kan läsa det. ;) 
Nu satte jag på Thåström men ska gå ner och se på filmen. 

 

Kommentarer
Postat av: Tess

haha så du ska se den filmen :P

du vet dom där jordekorrarna! ;) inte jordgubbar :D

tycker du filmen är bra? =P

2009-07-05 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0