regn

Det har regnat väldigt mycket idag så imorse tog jag en liten promenad och det var väldigt uppfriskande, det spö regnade så när jag kom hem var jag genom våt.
Annars jag inte gjort nåt idag absolut ingt måste säga att det har varit väldigt tråkigt men men.
Nu kom pappa hem och vi ska äta men när pappa kommer hem blir jag alltid på väldgt dåligt humör alltså arg är inte inte det konstigt??

Nu har det slutat regna och det börjar till och med spricka upp på vissa ställen så vädret kanske blir bra imorgon vem vet?!
Imorgon ska vi till farmor och hälsa på kusinerna och det betyder att jag måste köpen present.
August fyllde år 6 juni och Oda 10 juni och jag har inte träffat dom sen påsk så den är en liten tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0