Emma hemma!

Emma är hemma!!!!

Kolla vilket fint paket jag fick av henne.=D
Andledningen till det är att jag hjälp henne banta hennes katt och tagit in deras post medans dom var i Paris. Egentligen skulle jag inte banta katten men det blev så heheh har man ett upptaget liv så har man heheh.
Emma kom medans jag satt och åt min melon halva (med sked) och tittade på Ghost så det slutade med att vi satt och tittade på den medans Emma berättade om sin lilla tripp till Paris.

Imorgon ska jag bjuda henne på frukost har jag bestämt ( hon har gokännt det.)
Vi planerade sommaren lite och det ser fullt ut, men inte så fullt.

Det var väldigt trevligt och träffa Mela igen måste säga.
Det var väl inte så mycket mer Ha en bra natt, God natt! Akta er för spökerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0