Glad midsommar!!

GLAD MIDSOMMAR!!!< 3<3

Igår fyllde Gris 3 (Emma) 17 år så jag, Gris 2 (elle), suggan (Hanna), kulitngen (Louise) och birger bagare var hos henne.
EEfter att vi ätit en tårta (som jag köpte till henne), spelade vi singstar och då var inte suggan eller birger bagare där.
Sen bytte vi till rock band och det spelade vi ett tag Gris 3 vågade inte sjunga när Birgare bagare kom så jag fick sjunga själv. :( 
Sen gick vi ner till havet sen hände det inte så mycket mer.
Av mig fick Gris 3 en svampbob tröja den är gul med gröna prickar på och på ryggen är Svampbobs face och på fram sida också precis som en fotbollströja alltså den sitter på sidan. Den är cool iallafall så om ni ser en liten gris med en gul tröja så är det hon. ;)

men om man aska ta och torka håret nu och gå ner till viken kanske. Ska ni hoppa grodorna??:P

Gris 3 och gris 1 ;)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0