Spindel på golvet :S

Sitter med Benen upp iluften sndledningär att det går runt en spindel på golvet, Hjälp alltså den är ganska stor.
Nu ska jag snart gå och lägga mig fast ska plocka undan lite innan, gjorde kladdkaka utan kakao andledningen till det är att vi inte har någon hemma men den blav bra tycker jag iallafall vet att inte Louise tycker att den var god men det tycker jag. Jackie fyllde 17 igår så vi satte i 17 ljus i kakan och skrev 17 på den med rosa glasyr som vi hade hemma, sen spårade det ut som vanligt men denna gången var inte alkohol inblandat, och tror inte att det blir på ett tag heller men det var kul men lite för mycket.

Imorgon fyller Caroline år eller om man ska vara riktigt noga så är det idag, iallafall ska vi på bio, Jag, Caroline, Mela och vincent och vi ska se "Che - Argentinaren" vet inte vad den handlar om men det lilla jag läst så verkar den bra, men det är ju inte filmen som är det viktiga utan sällskapet och dagen det är ju ändå Carolines dag så hon bestämer!

Grattis ännu en gång Caroline!!
Man kan aldrig säga det för mycket.  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack Johanna, vi ses sen ;D

2009-03-14 @ 15:53:10
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0