Några situationer

Oj! är man en dålig dotter om man inte grattar sin pappa på farsdag??
Aja det är inte hans vecka han har inte var hemma, eller han var hemma några timmar idag hehe oj skit samma han vet ju knappt när fyller jag år tror jag.

Iallafall har jag inte gjort nåt idag bara suttit inne och slappat.
Hahah fast förut hände det något kul. Jag satt och stitta på scrubs i mitt rum helt plötsligt ser jag något musliknade i ögonvråt, så jag hoppade till lite av förvåning så den sprang iväg. Och så gick jag och skrek på Jimmy man han svar inte å jag strunta i det sen kom mamma så hon fick komma och hjälpa mig. När vi väl kommit närmare ser vi att det är hamstern som rymt. Men saken är den att jag hade ute henne vid 3tiden kanske så det har vart en hamster på rymmen ganska länge ahha aja tur att hon var inne i mitt rum iallafall.


Dumma gulliga mjuka hamster!
Ja det är så man vill göra en stor mjuk kudde av henne men vill inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0