Snart femte gången =D <3

Asså någon är ju glad! Sitter och tittar på MTV Ema samtidigt som jag är inne på Facebook. När man är inne på sin prfil ellernåt finns det några rutor med reklam, och lite sådär snabbt ser jag Thåström stå där men kunde tyvärr inte läsa. Men fick för mig att gå in på hans hemsida, det är ju inte ofta han är med på facebook, det första jag ser är Thåström släpper ny skiva och turne. Fatta vilken tur man har och hur glad blir man inte då jo super duper glad!
Shit U2 spelar live nu och det gör dom ute precis vid Berlins kända staty med en bra låt det är väldigt häftigt!


Kommentarer
Postat av: Rosida ♥

Cool blogg! :)

2009-11-05 @ 23:32:47
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0