Tears in heaven-Eric Clapton

Nä måste bara slänga in dagens låt. Som jag just fick lust att lyssna på, ärligt talat har ingen gjort en bra cover det går nog inte eftersom har sjunger med känsla.

Den handlar om Claptons saknad efter 4-årige sonen Conor som dog i en olycka 1991. I mars 1991 glömde en fönsterputsare att stänga fönstret på 53:e våningen i familjens lägenhet på Manhattan. Conor kröp fram till fönstret, tittade ut och föll sedan och landade på taket till ett trevåningshus. Han avled senare.


Hans röst är så grym asså älskar verkligen denna låten!!
Haha har tydligen tagit den förr men vad gör det den är bra!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jag tipsade precis om den låten, så var jag inne på nybloggat.se och såg att jag inte var den ända!

2009-11-30 @ 09:11:33
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0