Lite halvt kul....

Dagen började bra tills jag såg mig själv i spegeln då blev jag lite små sur. Men det var sol ute så va glad i skolan, ända tills vi satt på bryggan och solade och jag nästan somnade då blev jag lite halv deppig och det utvecklades mer på gympan, antar att jag inte gillar min spegel bild. Aja när jag tränade blev jag su ska berätta punkt för punkt varför!
  1. En tant försökte simma rygg sim men lyckades inte och simmade som ett jävla T idioten blockerade hela banan.
  2. Två personer i 13-15 års åldern kunde inte simma och sparkade istället så blev otrooooligt jobbigt och simma bakom.
  3. Den överglada instruktören på banan bredvid.
  4. Tanten som trodde hon kunde simma och bar sim mössa, glasögon och bardräkt och tugga tuggummi seriöst lär dig simma innan du börjar använda sånt och tugga tuggummi och simma släng dig i väggen.
Annars var det skönt att simma igen dom spelade faktiskt lite bra musik på vatten gympan bredvid alltså några låtar då.
Har även bränt fejset idag lite halvt kul.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0