You know what!?!?

 Daniel tog körkort idag Grattis! Nä, men han såg så glad pch stolt ut när han kom hem och var tvungen att köra Jimmy till träningen. Om jag hade sagt att jag vill till norge nu hade han nog kört mig bara föratt köra bil.
Pappa köpte med sig smörgåstårta men ärligt kunde jag inte äta så mycket eftersom jag precis hade börjat äta innan dom komm så var ganska mätt. =P

Saknar verkligen ljud på datorn saknar min dator hoppas den kommer tillbaka tyst.
Man uppskattar verklgen musik när man inte kan lyssna på den hela tiden. Aja det har ju dragit med sig en del att jag inte har någon dator (försökte låta smart) har t.ex. läst mer en halva slash boken, funderat en hel del (för mycket), sett ganska mycket på tv okej inte så mycket men ändå.
Vafan gnäller jag för det är en jävla dator!!


Slash berättar om ett foto i boken men nu insåg jag att det inte var detta saken är den att han har tagit grymt mycket kokain. Man blir nyfiken när man läser om det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0