Forever-Skid row

Har suttit och läst Skid row texter, och WOW! Seriöst dom som skrivit låtarna har seriösa problem med kärlek, nämen fyfan vilka fina texter seriöst satt typ och grät till dom och seriöst var jag skriver fjortis.
Nä, satt faktiskt och grät när jag läste texten ute remember you och Forever båda låtarna är underbara men Remeber you finns redan på bloggen få tal gånger till och med. Hittade även min favorit citat ut Wasted time funderade för en stund att tatuera in det på skulderbladet:

"The sun will rise again
The earth will turn to sand 
Creation´s colors seem to fade to grey 
And you´ll see the sickly hands of time 
Will write your final rhyme 
And end a mem
ory. "
Det skriker hopp i texten!
Den under bara texten från Forever kan du hitta här+alla andra super duper fina texter! =)
Detta är helt klart dagen band!!
Nitti natti ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

ååååååååh min beroende låt!!!!!!

2010-08-30 @ 19:36:28
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0