Old people! ^^

Awwww!^^ Mormor ringde nyss och frågade efter mamma men hon är inte hemma så jag pratade lite granna med henne.
När jag pratade med henne hör jag morfar i bakgrunden: "Hälsa Johanna från mig."  När jag pratar vidare med mormor och nästan ska lägga på hör jag morfar igen: " Säg till henne att jag att jag älskar henne."  Asså Morfar är så söt, varje gång han kommer säger han hur söt jag är (även om han inte ser typ),  sen brukar han säga att jag är hans favorit. Okej men inte för att skryta nu asså haha men han brukar faktiskt det, älskar min morfar synd bara att han är på slut tampen men blir man gammal så blir man.
Älskar såklart min mormor lika mycket hon är alltid så snäll, tror hon har mycket att berätta eftersom hon är från Tyskland och är född under andra världskriget, synd att hon nästa aldrig får prata skulle vilja höra.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Varför har jag aldrig vetat att du är en kvarts tysk????????????

2010-12-09 @ 21:32:26
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0