"Your assumptions are your windows on the world. Scrub them off every once in a while, or the light won't come in."

Idag har jag handlat för ungefär 500 spänn. (Y)
Men ångrar inget jag köpt. Jag har köpt lite nya trosor på Gina, tre cd skivor (till mig själv), En bok (julklapp), Hasse och Tage skiva (julklapp till mormor och morfar, sen köpte jag bröd men det räknas inte. ;)
Köpte dom tre första skivorna! =)
Ska köpa igen när jag har pengar ska ha alla, SÅKLART! ;)
(Too fast fpr love, Shout at th devil och Theatre of pain alla tre av Mötley Crüe för er som är outbildade!)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Go bild jommy

2010-12-02 @ 23:03:09
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0