Mini 2010!=)

Snart är det 2011 herregud.
Satt och tänkt vad som hänt detta året, och kom framtill att det hänt rätt mycket faktiskt!
Året började med att jag firade en bra nyår med vänner i Floda jätte kul. Innan detta hade jag läst the dirt och tror jag läst klart den eller höll på att läsa den, så en ny kärlek funnen (tror ni kan gissa vad).
Medans denna kärleken höll p åatt utvecklas fylde Mela 18år 23 februari och Madde 27 februari. Medans dom fyllde år var pappa och Elisabeth i Thailand och hel plötsligt stod det på Facebook att dom var förlovade, jag jag var både glad och chockad men mest besviken av att dom inte sagt nåt till oss, och Caroline reagera likadant.
När dom kom hem började dom titta på hus och helt plötsligt var det köpt. Så nu skulle pappa flytta till ett annat hus och allt skulle bli kanon. Under denna tiden började musiken betyda väldigt mycket för mig igen.
Sen fick jag ju äntligen se mina största idoler lite 5 mars 2010 jag och Wilma kom till Scandinavium 09.00 på morgonen och började köa i den iskalla vädret men det var det värt.
När det var en timm kvar till insläpp kom pappa och tog både väskor och jackor, så där stod vi i minus grader och frös i våra t-shirts men vem bryr sig!
Efter konserten var jag iallafall i chock trodde inte det var sant. Daniela grät och Kenza trösta henne.
Nu hoppar jag lite för minns inte så mycket men sen var det maj och då fyllde Emma 18 år 9maj och Eleonor 28 maj, sen var det dags för flytt.
Daniel tog studenten i juni början och även så Caroline, då insåg man att det var nära tills man själv stod där lyckligast i hela världen.
Sommaren var lugn inget jobb utan bara slappa sen kom ju Eleonor hem efter ett år i USA och det var skönt att hon var hemma igen hade saknat henne så, så då vart det överrasknings fest för henne och den blev lyckad!
Juni var lugn Emma fyllde 18 år 18 juni och midsommar firades här hemma. Juli också lugn liksom resten av sommaren.
I september var det skola i en månad sedan ut på praktik i två månader, var väldigt nöjd med praktiken som jag även jobbar på lite då och då.
Sen var det skola i tre veckor innan dags för jullov och så långt har vi kommit.
Det låter inte så mycket med det är många som dött eller aa pappas kompis och farmors bror, det har vart ett både pysiskt bra år och dåligt även fysiskt år med vänner, flytt resa och annat. Kan inte klaga på året hittade trots allt en ny kärlek!
Gott nytt år hoppas ni får en bra nyår!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Tokio hotel konserten ÅH! <3

2010-12-31 @ 00:08:18
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0