Göran han kom!

Göran, han kom inte sant Mela??:P
Idag var det sista serverings lektionen och vi hade prov och tror det gick ganska bra för mig, hoppas jag iallafall.
Aa vi hade serviering och mamma tog med sig Göran dit just därför kom han. Va helt slut när jag kom hem och somnade i soffan framför tv:n. På bussen hem träffade jag Alexander det var rätt längesen jag träffade honom men är alltid trevligt att prata med honom. :P

NÄr jag hade somnat en stud såg jag att Daniel och mamma hade kommit ner och skulle äta men orka inte äta så skippa det. Istället satt jag och tittade på handbollen tyvärr slutade det med att Sverige förlorade med 2 mål men vilken bra match, både jag och Jimmy stod upp i soffan vissa stunder skrek aa herregud, blir ofta så när jag tittar på hanboll även när Jimmy spelar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0