David Bowie-Magic dance

Oj inte konstigt att folk ska sova klockan är ju typ halv 1, antar att jag också ska sova, så jag kommer upp imorgon.
Imorgon blir det matte sen ska ag möta upp Emma så ska vi göra ett arbete som ska vara klart snart och vi har haft några veckor på oss men vi båda har vart rätt ointresserade och inte kommit på nåt typ.
Älsakar denna filmen helt underbar, sen får denna låten mig att tänka på Bill.
Ska berätta varför, inte håret. Det är så här att detta tydligen är hans favorit film, och när han dör vill han spela denna på sin begravning eftersom han vill ha nåt icke sorgligt, och det håller jag med honom om.
Sen total diggar jag Bowies frisyr i denna filmen!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Åh, minns du när vi satt och kollade på den hemma hos mig, när jag inte kunde hita arthur.. haha



de var skit kul igår, min kompis bah: han har ju en stor och liten pupil. Tänk när han går in i ett mörkt rum. Då sprängs ena ögat xD

2010-03-09 @ 10:13:22
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0