Rätt sjukt ändå!

Idag hade vi vårat samtal med Sinikka, kan ju skriva att vi alla tagga till. Det kom fram till att hon jobba mycket och hon va stressad, så förstår att hon vart otrevlig. Men så skulle jag föreslå att hon skulle säga det till klassen men hon avbröt mig hela tiden mitt i en mening, och jag tål inte så så jag sa till henne men då var det jag som inte hade respekt för henne, en tonart högre och jag hade mer eller mindre skrikit på henne. Jag har bra tålamod men när det kommer till den punkten att någon pratar rätt i mun på mig blir jag arg men nu var jag redan till taggad så då blev jag förbannad, resten av samtalet satt jag och drog i min halsduk och skakade just för att jag var arg.
Men men allt är löst och lösningen är att vi ska sitta varannan tjej och kille, tss som om det kommer funka men men vi får komma in i klassrummet igen.
Har inte skrivit dag bok på ett tag tror det märks, fasen borde sätta mig i garderoben under en filt men mitt heroin och skriva lite kanske. Okej jag har inget heroin eller sprutor så får ta det en annan dag men jag kan ju faktiskt skriva lite iallafall. Lol jag är ju helt sjuk.
När vi ändå är inne på Heroin och dagbok så börjar boken så här.
Sen är Nikkis röst otroligt mm åå sexig.
Det kommer ta lång tid för mig att glömma den boken men när jag gjort det, ska jag läsa den igen.;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

sexigast röst omg

2010-03-10 @ 20:24:29
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0