I won't be the one you like

Haha man skulle ju kunna tro att man kommit till ett dårhus eller nåt.......!
Pappa hånger med i rytmen till Muddy Waters (om du sett han vet du om du inte så är det helt galet) madens Elisabeth försöker lära mig spela gitarr och blir alldeles super mega glad när jag lyckas ta ett "D".
Men men med lite alkohol i kroppen antar jag att man blir sån.
Iallafall sitter jag hemma idag eftersom min lojala vänner har gått ut idag, det är ju bara jag som inte är 18 år. Aja Caroline och hennes kompisar tyckte iallafall synd om mig när dom gick, och lovade att när jag blir 18 ska jag inte vara hemma mycket, jag har en bra styv syster (eller va fan det blir).
Tror vi tar en tumme upp för det. ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

VADÅÅÅ??? jag har oxå lovat att du inte ska vara hemma mycket efter du är 18!!!!!

2010-10-17 @ 12:07:27
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0