"If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader."

Det är mycket man inte orkar med men måste göra tyvärr. Funderar på att om jag skall göra detta men vet inte.
Håller på att läsa Heroin Diaries (kan inte säga att jag precis börjat är mycket mer till slutet än början) och ärligt talat första gången jag läste den skratta jag åt det mesta men nu är det bara hemskt att läsa. Har suttit fast klistrad i nästan en vecka nu, så jävla bra är det. Nu återstår bara Nikkis nya bok och seriöst tror den är minst lika bra efter att ha sett dokumentären som är i 6 delar. Nikki är helt enkelt en artist/författare om faller mig i smaken fullständigt.
HAH ännu bättre nu spelar dom Mötley Crüe på bandit dock utan Vince.
Om du har tid titta på alla sex delarna här Hoppas du inte är allt för handikappad för att inte inse att du själv måste leta upp delarna. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Jag gillar inte Corabiiiiiii

2011-04-29 @ 17:24:16
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0