I-landsproblem!

Orkar verkligen inte packa. Fast är inte så jävla mycket egntligen, allt ligger på sängen men ändå.
Aja ifredags firade Mela sin 19 årsdag med förfest och sedan ett halvtomt bryggeriet. Tror iallafall hon blev glad för våran klipp bok som Madde lagt ner tid och klistrat ihop, grymt bra blev det också, sedan fick hon en navel piercing. =)
Det jag inte heller orkar är att hitta en jävla balklänning.
Till och med mamma har börjat fråga om jag hittat någon.
Tar livet av mig snart!
Annars har jag haft en väldigt trevlig dag med Hanna, gud va längesen.
Nej, nu ska jag packa, kanske jag inte kommer tillbaka nästa vecka, då jag kanske har hoppat från stena. (*skoja*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0