"Success is achieved by development of our strengths, not by elimination of our weakness.

Herregud är helt slut så ska nog sova tidigt idag.
Blev ingen natt sömn igår, istället blev det att jag krö ihop i fötöljen och somnade ett par timmar.
Var med Emma på Hotellet i Alingsås i fredags, vet inte riktigt men det var trevligt helt klart. Dock kom jag hem halv åtta på morgonen, då hade jag inte sovit nåt.
Nä, ska inte gå ut på minst en vecka nu (inte för att jag kan hahah).
På måndag ska jag hoppa på Stena Line med min älskade Emma. Ska bli väldigt kul och spännande verkligen, hoppas bara på att det blir bra nu. ;)
Herregud Natti natti!! ^^

Lilla Mercedes dog i Fredag också väldigt tråkigt.
Bara 1,5 år gammal, hon fick en hjärnblödning på ena sidan så var kanske lika bra.
Hon har det nog bättre i hamster himlen tror jag.
R.I.P Mercedes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0