I'm a man alive cause I’m pretty sure I’m gonna die one day

Det va fan inte lätt, men jag lyckades!
Få igen väskan då haha.
Ja, vi åkte ju aldrig igen igår för att dom hade ändrat schema, men lika bra det för jag hade glömt lite grejer.
Imorgon då smäller det! Då ska jag och Emma ut på dom sju haven och segla bland pirater och banditer, eller iallafall bland lastbils chaffisar och alkohlister, typ.
Insåg nu att jag packade ner mitt smink och min plattång men får ta den fighten imorgon när jag vaknar. ;)
Tror jag ska läsa klart Chalotte löwensköld, svenska läxa men jag älskar dom böckerna. Rekomenderar starkt om man vill läsa nåt klassiskt Löwensköldska ringen är den första skriven av Semla lagerlöf.
Jävla dressman reklam! HAH-HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0