"Unless you change how you are, you will always have what you've got."

Fy fan vilken bra vecka det har varit.
Älskar verkligen folket på Stena alla är hur goa som helst, och bästa av allt schemat är så jävla soft!
Idag började jag klockan 6 och slutade 9 men fick gå halv, men orkade inte det för att tullen skulle vart där då. ;)
Vanligtvis har jag börjat halv 8 varje dag men dom fråga mig om jag ville sluta tidigare så klart jag ville det. Innan jag gick ner till köket skulle jag knacka på Patriks dörr för att han skulle vakna men jag bankade, när han kom ner en halvtimma senare sa han att jag skrämt livet av han, lifes great HAH!
Nu spelas Ebba grön i streon ingen hemma så varför inte. ;)
Ska gå upp och höja basen lite den är  lite låg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0