Life's a journey!

Hmmm....... Ja, jag vet inte riktigt klockan är halv 3 jag ska upp kl.7, kanske borde sova.
Jag skulle kunna sitta uppe här till att klockan var halv sju, men varför utmana ödet??
Seriöst idag är det onsdag vilket betyder 2 DAGAR KVAR!!!!!!!
Nä, Studenten ska va nice och hoppas det samma med min hals och min näsa, min hälsa mitt allt livet är så inte rätt. Ska ta mig en stor shot bisolvon imorgon bitti.
Anledningen till att jag går upp så tidigt är inte för att jag inte skall till skolan (slut förlängesen) det är för att jag ska se Motörhead i december 12 dagar innan min födelsedag.
Men för att kunna se dom måste jag ha biljett så det ska vi åka och köpa imorgon bitti. Sen senare ska jag till skolan då vi ska måla lakan eller nåt tror jag tagga inför studenten osv. Sedan ska vi tagga lite mer i slottskogen med lite öl brännbol som Oliver lustigt kallar det.

Livet är underbart!
Halsen dödar mig, jag tar adjö till min karriär i skolan (för gått hoppas jag), min nya karriär som slav börjar, katten är ute, jag vill ha en drake, jag ska se världens coolate man live (LEMMY!!!), jag får en tidig födelsedags present av mig själv typ, nästa år kommer bli awesome för inget ska förstöra det, mina kompisar är underbara, Yran i augusti, jag ska aldrig gå till skolan mer!!, om 10 år är jag kanske gift och har barn eller nåt, vill ha en katt oxå och den ska heta mauo mauo, en palm också men behövs nog inte eftersom vi ska bo långt från Sverige.
Okej blev lite för mycket kanske men saken är den studenten, Grekland, mitt liv kan börja!!

Ja, jag tar adjö till mitt gamla liv och knackar på dörren till mitt nya och jag ska ändra mig, mit mål i livet är trotts allt "att ha KUUUUL!!!!!" ;)

OCH JAG VILL VERKLIGEN HA EN TOOTHLESS! <3 ^^

Ett litet sött avslut:
"if there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever." -Winnie the Pooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0