"The achievements of an organisation are the results of the combined effort of each individual."

Jag her en plan, men den är långsiktig.
Förhoppningsvis är den det iallafall beror ju på om jag ramlar av på vägen.
När pappa ringde förut bad jag August svara (eftersom jag visste att det va han), han svarade iallafall och dom pratade länge. Han va så söt för alla mina kusiner älskar Pappa och pratar om honom hela tiden. Iallafall satt dom och pratade om att jag skulle sova på taket m.m.
Min Norska har även blivit bättre ( eller jag översätter allt) för nu kan August lyssna på när jag läser för honom iallafall. Dessa små kusiner gud va dom är söta helt underbara.
Och jävlar va jag saknar min katt, tror jag ska knidnappa henne nästa gång jag är i Sverige. ;)
Haha hitta ett klass foto från tredje klass. Så himla längesen hhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0