"Joy is what happens when we allow ourselves to recognise how good things really are."

När man har tusen saker och tänka på gömer man av de saker som inte är lika viktiga som andra.
I helgen var jag hemma i göteborg blev en otroligt lyckad lösdag då jag träffade Madde tidigare på dagen sedan åkte vi hem till mig och sedan utgång men Emma och hennes kompis Tithi hade en väldigt bra kväll och dag tack för det.
Men alltid något som ska förstöra dock bryr jag mig inte för att det är så löjligt men det stör mig. På bussen igår skulle jag dra ner väskan från en hylla, dock va den öppen så fick både en hårspray och påse med mat i ansiktet och ett märke under ögat haha.
Har sån jävla längtat till Sverige och egen lägenhet och ångrar mycket just nu. Så det lilla som sårar mig blir större, fan asså livet är inte lätt!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

"påse med mat i ansiktet"

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR HAHAHAHAHAHAHA <3333

2011-09-12 @ 20:15:47
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0