20 dec. :O

Oj va tiden går fort. Det är redan lördag och 20 December och det betyder att det är söndag imorgon och 21 december, vilket betyder att vi åker till Norge imorgon och jag fyller år sug på den du!!
Iallfall känns det som julafton idag bara för att vi ska fira det idag, fick en julklapp imorse en lacost perfym den som jag vill ha, hade den förut och jag älskade den men väskan försvann liksom min perfym.

Om man sätter på MTV klockan 16.00 idag så har dom gala Weekend, dom har ju olika teman på helgen på MTV typ the Hills eller ja, massvis med teman det är väldigt kul så denna helgen har dom MTV galor alltså sänder dom EMA, VMA och någon spansk gala det är dom TH är med i då.
Ja, men nu ska jag nog torka hret och göra mig iordning och städa rummet också, sen måste jag iväg och köpa lagings men det blåser så jag vill inte ta maoopen + att den har ingen bensin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0