Ajajajajaj!!!!!.......

Nu sitter jag här med äckligt hår och allt usch måste ducha, ska göra det snart.
Igår när jag vaknade så skulle jag gå ner, men när jag kommer till några av dom sista trappstegen ramlar jag och åker ner på ryggen tills att jag kommer till vårat sten golv. Det låter ju väldigt klantigt och det var det också, jag gick nämligen på mina byxor. Jag slog i "smal armen" och ryggen ganska hårt tror jag för jag har verkligen jätte ont i armen och ryggen, det är två blå märken på ryggen och armen mycket fint måste jag säga, kan inte luta armen mot nåt heller så tyck synd om mig.xP

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jo du johanna, jag tycker synd om dig.

Gjorde nämligen likadant för typ en månad sen och jag har fortfarande skit ont i ryggen. Fast jag slant på sista trappsteget :P

2008-12-14 @ 16:41:39
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: zino

2008-12-14 @ 18:23:39
URL: http://zinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0